Ելքի-մուտքի ստուգատես

  • Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում:Իմ սիրելի վայրը կրթահամալիրում Հյուսիսային դպրոցի մարզականի տեղն է։
  • Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին, ընկերը, ուսուցիչը որ միշտ քեզ օգնել է:Սուրենը, Ռաֆաելը, Մարկը, Արամը, Դավիթը, Հայկը, Արամը, Մարկը, ընկեր Անահիտը, ընկեր Սոֆյա, ընկեր Անի, ընկեր Աննա։
  • Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։ Ինձ շատ դուր է եկել Ղազարոս Աղայանի մասին որովհետև նրա պատմվածքնները շատ հետաքրքիր են։ https://maqsim.edublogs.org/2023/04/04/ղազարոս-աղայան/
  • Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Ջանի ռոդարի
  • Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը: Ես իմ անուշ հաշաստանը։
  • Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։ ինձ դուր է եկել այս տարվաընթացքում մայրենին , մեզ ընկեր Սոֆյան շատ լավ սովորացնում է։
  • Ո՞ր օտար  լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում ։ Ռուսերեն
  • Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը: Ղազարոս Աղայանը և Հովհաննես Թումանյանը։
  • Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Գյումրի, դաշտադեմ, արատես, սեվան,
  • Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։ Հոկտեմբերի մեկը։
  • Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։ Սեպտեմբերի մեկը
  • Ո՞րն է քո ամենահետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։
  • Ո՞րն է քո ամենաանհետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։ գարնան մի օր ինձ դուր եկավ գարնան մի օր ստեղծագործությունը նա շատ հետաքրքիր էր  https://maqsim.edublogs.org/2023/04/07/գարնան-մի-օր/
  • Ի՞նչ կանես  6-րդ դասարանում, որ չես արել 5-րդ դասարանում: Ես կանեյ վեցերորդ դասարանում Ուրիշ մարդ կանց հետ ընկերությունեմ անելու։
  • Միջին դպրոց գնալուց հետո ամենաշատը ի՞նչ կամ ո՞ւմ կհիշես Արևելյան/Հյուսիսային դպրոցից։ Դավոին։
  • Քո կարծիքով ի՞նչ է սպասվում քեզ Միջին դպրոցում: Դժվար դասեր։
  • Քո կարծիքով ի՞նչ կա Միջին դպրոցում, որ չկա Արևելյան/Հյուսիսային դպրոցում։ ֆուտբոլի դաշտը։
  • Ուրա՞խ ես, որ տեղափոխվելու ես Միջին դպրոց: Ինչո՞ւ: Ոչ որովհետև դասերը դժվարեն լինելու։
  • Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց: որ սովորեմ։
  • Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։
  • Աղջիկնեը որ ղաղան ֆուտբոլ որ պազիցյան կլնեիր։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *